ПОШТА

Логін:

Пароль:

 

ОСОБИСТИЙ КАБIНЕТ

Логін:

Пароль:

   

Допомога та відповіді на найбільш розповсюджені запитання

  • Налаштування мережі NewTelecom
    • Налаштування мережі

      Компанія NewTelecom  завжди піклується про своїх клієнтів і рухається в ногу з часом, удосконалюючи свої технології у відповідності до світових стандартів телекомунікаційного зв'язку. Компанія впровадила для Вас доступ до мережі Інтеренет через технологію DHCP, яка дозволить Вам швидко відновлювати зв'язок після переналаштування програмного забезпечення та операційної системи.

  • Оплата
    • Зміна тарифного плану
      Зміна тарифного плану проводиться в особистому кабінеті. Н
      ові умови роботи почнуть діяти з 1-го числа наступного місяця. Актуальні умови переходу Ви завжди можете подивитися в розділі Тарифи. Перехід на новий варіант роботи при мінусовому депозиті не відбувається. Тільки після погашення заборгованості Ви можете перейти на новий тарифний план.
    • Стан рахунку клієнта
      Щоб перевірити  Ваш залишок на депозиті, необхідно зайти в "Особистий кабінет"У розділі "Персональні дані", у другому рядку зазначено Депозит: сума, яка залишилася на особистому рахунку в день перегляду.
      Детальну інформацію про зняття коштів щодня можна подивитися в розділі "Управління рахунком"
    • Чи можливе призупинення доступу до мережі Інтернет

      Так. Абонент може призупинити доступ до мережі Інтернет:
      Зателефонувавши в офіс до абонентського відділу, узгодити з ними дату призупинення, але на строк не більше ніж на 2 місяці. 


      * Призупинення послуг на строк більше ніж 2 місяці вимагає подальшої платної активації.


    • Оплата Інтернет послуг
      Компанія NewTelecom пропонує своїм абонентам декілька варіантів оплати Інтернет-послуг:

      1. Оплата через Інтернет
      Через платіжні системи.
      За допомогою платіжних карток Visa, Visa Electron, MasterCard.
      Зручність полягає в тому, що Вам не потрібно нікуди йти: ви можете перерахувати гроші, не виходячи з дому.
      Комісія за перерахування грошових коштів - 0%.
      Доступ до особистого кабінету користувача можливий через форму на сайті. Вводимо логін і пароль, зазначені у Реєстраційній картці користувача, яка була надана при підключенні.

      2. Оплата через термінал
      Ми працюємо з наступними операторами електронних платежів:
      - 24 NON STOP
      - Easy Pay
      - 24 Money
      - Банк 24 Національний кредит (ПлатЁжка)
      Комісія складає 2 грн. 00 коп.
      Оплата здійснюється через ваш Логін, який вказаний в реєстраційній картці абонента. Перед внесенням коштів перевіряйте ваші П.І.Б. на екрані терміналу.

      3. Оплата через банк
      Платежі можна здійснити в будь-якому відділенні банку. 
         
      Реквізити ТОВ "Новий Телеком"
      ЄДРПОУ: 37866847
      Р / с (UAH): 2600 3351 129
      в АТ "Райффайзен Банк Аваль" м. Київ
      МФО: 380805

      * Будьте уважні при заповненні квитанції, правильно вказуйте номер рахунку-фактури, Логін і ПІБ. Якщо платіж був здійснений з помилковими даними, то внесення коштів на особовий рахунок абонента не відбувається. Цей платіж залишається на розрахунковому рахунку NewTelecom до моменту ідентифікації відправника.

      Дуже просимо: для того щоб запобігти відключення від мережі NewTelecom через заборгованість, радимо нашим абонентам самостійно контролювати стан особового балансу і завчасно сплачувати послуги Інтернет.
  • Підключення
    • Чи прокладається кабель по квартирі?

      Монтаж кабелю по квартирі абонента не входить у вартість підключення. Якщо виникла велика необхідність в цьому, то монтаж можна узгодити з працівниками при підключенні. У вартість підключення входить:

      -    монтаж кабелю до квартири абонента;

      -    проведення процесу реєстрації обладнання Замовника в мережі;

      -    надання до 20 метрів кабелю для самостійного монтажу.

    • Як здійснюється підключення до мережі NewTelecom

      Для початку, необхідно, щоб будинок був підключений до мережі NewTelecom, перевірити це можливо зателефонувавши в офіс компанії за номером: (044) 277 4 277 для отримання детальної информації 

      Компанія здійснює якісний монтаж кабелю індивідуально. Зверніть увагу на те, що наші співробітники підключають до мережі інтернет один комп'ютер. Далі ми проводимо процес реєстрації обладнання абонента в нашій мережі (перевірка цілісності лінії та налаштування мережевої карти комп'ютера).

      Виконавши налаштування на комп'ютері абонента, співробітники компанії проводять тестування доступу до мережі Інтернет.

      Договір та реєстраційну картку з параметрами доступу до мережі інтернет наші співробітники залишають абоненту. 

    • Протягом якого терміну відбувається підключення?

      Термін підключення становить до 10 робочих днів з моменту підписання Договору та зарахування Вашої оплати. Більш конкретну інформацію Вам може надати менеджер абонентського відділу на момент підписання Договору. На момент отримання заявки, з Вами зв'яжеться оператор відділу підключень і домовиться про день і час.

      Існує також прискорене підключення - це додаткова послуга, яка оплачується окремо і складає 100 грн. (одноразово). У цьому випадку підключення відбувається протягом доби, поза чергою. 

    • Як здійснюється підключення декількох комп'ютерів в квартирі?

      Вам необхідно придбати додаткове устаткування - WI-FI роутер, або замовити його у нашому офісі.

      Налаштувати роутер Ви зможете:

      -     самостійно, використовуючи параметри доступу, зазначені у вашій реєстраційній картці, яку видають при підключенні;

      -     скориставшись додатковою послугою по налаштуванню роутера в офісі або у Вашій квартирі.

      * Наша компанія обладнання в оренду домашнім користувачам не надає. 

    • Чи можливе подання заявки на підключення, не приходячи в офіс?

      Так. Для цього потрібно зателефонувати в наш в офіс або залишишти заявку на сайті. Для Вас сформують договір та рахунок на підключення.

  • Пошта
    • Налаштування пошти в The Bat!
      1. Запуск програми
      Запустіть програму - The Bat.

      2. Створення нового облікового запису
      Відкрийте пункт меню Ящик (Account) - Нова поштова скринька (New).
      У полі Назва ящика (Name) введіть ім'я і натисніть Далі (Next).
      Вводимо адресу електронної пошти:
      У полі Ім'я та прізвище (Your full name) буде написано назва поштової скриньки.
      У полі Адреса e-mail (e-mail address) введіть адресу електронної пошти.
      Натисніть Далі (Next)

      3. Налаштування облікового запису
      У полі Сервер для отримання пошти (Incoming mail server address) введіть POP3 сервер - mail.newtele.com.ua
      У полі Адреса сервера SMTP (SMTP server address) введіть SMTP cервер mail.newtele.com.ua
      Пункт Мій сервер SMTP вимагає аутентифікації (My SMTP server requires authentication for sending mail) не повинен бути відзначений!

      Перевіряємо, чи правильно введені всі дані, і тиснемо кнопку Далі (Next).
      Вводимо ім'я користувача та пароль:
      У полі Користувач (Username) введіть Login з параметрами доступу. Пароль вводиться з урахуванням регістру (з урахуванням великих і маленьких літер).
      У полі Пароль (Password) 
      Перевірте чи все зроблено правильно і натисніть кнопку Далі (Next).
      На запитання програми «Чи хочете ви перевірити інші властивості поштової скриньки», відповідайте Так (Yes) і натисніть кнопку Готово (Finish).

      4. Перевірка пошти
      Для того, щоб бути впевненим, що пошта працює, перешліть самі собі повідомлення. Для цього на панелі інструментів натисніть кнопку Створити новий лист (Create a new message), після чого з'явиться вікно, де в полі Кому (То) введіть Вашу адресу електронної пошти та натисніть Відправити (Send).
       
       
      У головному вікні програми натисніть Отримати нову пошту (Account, Get new mail). Зайдіть в папку Вхідні (Inbox). Якщо повідомлення буде прийнято - пошта працює.

      При винекненні будь-яких проблеми чи труднощів, Ви завжди можете зателефонувати в службу технічної підтримки за тел. (044) 406-02-90  та отримати консультацію нашого фахівця.
    • Налаштування пошти в Outlook Express
      1. Запуск програми
      Запустіть програму - Outlook Express.

      2. Створення нового облікового запису
      Відкрийте меню Сервіс (Тools) - Облікові записи (Accounts).
      Перейдіть на вкладку Пошта (Маil). Тут відображаються створені облікові записи. Натисніть кнопку Додати (Add) - Пошта (Mail).
      У полі Коротке ім'я (Display name) введіте ім'я (Це може бути ваше ім'я або назва компанії).
      Натисніть кнопку Далі (Next).
      Введіть адресу Електронної пошти (e-mail address) , натисніть Далі (Next).

      3. Налаштування облікового запису
      Введіть сервер електронної пошти:
      У списку Сервер вхідних повідомлень (My incoming mail server is a) виберіть POP3;
      В полі Сервер вхідних повідомлень (Incoming mail server) (POP3, IMAP) введіть POP3 з параметрами доступу до електронної пошти "NewTelecom" - mail.newtele.com.ua;
      В полі Сервер вихідних повідомлень (Outgoing mail server) (SMTP) введіть SMTP сервер провайдера "NewTelecom" - mail.newtele.com.ua
      Перевіряємо правильно введені всі дані і натискаємо Далі (Next).
      Введіть ім'я облікового запису та пароль:
      В полі Обліковий запис (Account name) введіть Login, який вказаний в пам'ятці;
      У полі Пароль (Password) введіть відповідний Password. Пароль вводиться з урахуванням регістру (з урахуванням великих і маленьких літер).
      Можете відзначити Запам'ятати пароль (Remmember Password) і натисніть Далі (Next).
      Натисніть Готово (Finish).

      4. Перевірка пошти
      Для того, щоб бути впевненим, що пошта працює, перешліть самі собі повідомлення. Для цього на панелі інструментів натисніть кнопку Створити (Create a new message), після чого з'явиться вікно, де в полі Кому (То) введіть Вашу адресу електронної пошти та натисніть Відправити (Send).
      У головному вікні програми натисніть Доставити пошту. Зайдіть в папку Вхідні (Inbox). Якщо повідомлення буде прийнято - пошта працює.

      При винекненні будь-яких проблеми чи труднощів Ви завжди можете зателефонувати в службу технічної підтримки за тел. (044) 406-02-90 консультацію нашого фахівця.
  • Часто запитують
    • Чи фільтруються порти в мережі?
      У мережі інтернет фільтрується тільки 25 порт. Фільтрація саме цього порту є звичайною практикою всіх провайдерів для запобігання зараження вірусами і ніяк не може впливати на функціональність ваших програм.
    • Не працює інтернет або перебої з доступом. Що робити?
      Якщо у Вас проблеми з доступом до Мережі або пропав інтернет, повідомте, будь ласка, про це у відділ технічної підтримки абонентів за 
      тел. (044) 277 4 277. Наш технічний персонал  виявить причину зникнення сервісу та прийме міри щодо усунення її.
    • Рекомендації щодо перевірки швидкості
      Якщо у Вас виникли сумніви щодо швидкості передачі, Ви можете виконати наступні рекомендації:

      1. Кабель повинен бути підключений до комп'ютера. Якщо це так, тоді потрібно перейти до вимірів швидкості, скачуванню файлів з нижчеперелічених посилань.

      2. Якщо використовується роутер, то необхідно підключити з нього кабель безпосередньо до комп'ютера. Виміри швидкості здійснюються таким чином: необхідно скачати файли за наступними посиланнями:
      ftp://ftp.linux.org.ua/pub/Linux/ASPLinux/i386/14/ASPLinux-14-i386-DVD.iso - показники швидкості по цьому файлу покажуть швидкість закачування Українського сегменту;
      Ці ресурси рекомендовані нами, як стабільні в швидкості і якості передачі. Але необхідно пам'ятати про те, що швидкість - динамічно змінюваний параметр і при доступі до одного і того ж ресурсу в різний час може бути різною, а також браузери, як правило, відображають швидкість закачування в одиницях - кілобайт/сек. що вимагає перекладу в Мбит/сек. Наприклад: 1000 Кбайт/сек. * 8 = 8Мбіт/сек.

      При винекненні технічних запитань,  відправте їх на електронну пошту технічного відділу support@newtele.com.ua для подальшого аналізу та пояснення.
    • Де мої 100 Мбіт?
      Швидкість передачі даних Fast Ethernet, рівну 100 Мбіт/с, не можна інтерпретувати як реальну пропускну здатність. Вдалий показник, який міг би характеризувати Fast Ethernet - це максимально можлива продуктивність, виміряна в байтах в секунду. На жаль, її не можна обчислити, виходячи лише із значення швидкості в 100 Мбіт / с Fast Ethernet, так само як і всі інші технології ЛВС, не є стовідсотково ефективною, тому що з передачею даних пов'язані накладні витрати. Не кожен переданий по мережі біт корисний чи значимий для використовує мережу програми високого рівня, будь то ICQ або Web браузер.

      Максимальну пропускну спроможність можна обчислити виходячи з максимального числа пакетів, які можна передати за одну секунду і максимального розміру корисних даних в кожному пакеті. Загальний розмір пакета становить 12304 байт, куди входить 12 000 біт корисних даних, 304 байт службової інформації. Розділивши 100000000 біт / с на 12304 біт, отримаємо максимальну швидкість передачі 8127,44 пакетів максимального розміру.

      Так як, в кожному пакеті 12000 біт (1500 байт) корисних даних, то теоретично максимальна продуктивність Fast Ethernet дорівнює 12191157 байт / сек 12,2 Мб / с.

      Однак, не всі передані пакети мають максимальний розмір. Вузлу часто необхідно передавати дані, обсяг яких не перевищує 1500 байтів. Тому розрахуємо пропускну здатність для пакетів з іншими розмірами корисних даних.

      Так для мінімального розміру даних в пакеті 46 байт (368 біт), розмір пакету складе 368 + 304 = 672 біта, і передаваних пакетів в сек буде 100000000/672 = 148809,52. І пропускна спроможність 148809,52 * 46 = 6845238 байт в сек.
      Складемо таблицю залежності пропускної спроможності від корисних даних.


      Корисні дані, байти Макс. число пакетів, що передаються в 1 сек Пропускна здатність, Мбайт / с:

      1500 8127,44 12,19
      1262 9615,38 12,13
      1006 11973 12,04
      238 45289,86 10,77
      46 148809,52 6,85
      16 148809,52 2,38
      3 148809,52 0,446

      Зверніть увагу, що швидка передача пакетів маленького розміру - найменш ефективний метод пересилання даних.
      Наприклад, статистика одного з портів комутатора домашньої мережі така:

      64 Bytes Frames 1283194530
      65-127 Bytes Frames 540396115
      128-255 Bytes Frames 457870686
      256-511 Bytes Frames 308805218
      512-1023 Bytes Frames 658469528
      1024-1518 Bytes Frames 1840737894